روی چند تکه از سینه‌ی مرغ نمک، فلفل، زردچوبه و کمی روغن و آبلیمو می‌ریزیم و خوب تکه‌های مرغ‌ را در درون آن می‌گردانیم تا به مواد آغشته شوند. سپس ظرف را به مدت دو ساعت در یخچال قرار می‌دهیم تا مزه دار شود.

یک تخم مرغ در ظرف می‌شکنیم. کمی ماست و دوباره نمک و فلفل در ظرف می‌ریزیم و خوب تکه‌های مرغ را در مواد می‌غلتانیم تا به مایع آغشته شوند. اگر خیلی در ریختن ماست زیاده روی کرده بودیم قدری آرد در ظرف می‌ریزیم تا حالت روانی مایع را بگیرد.

مقداری آرد در یک سینی می‌ریزیم. تکه‌های مرغ را برمی‌داریم و در آرد می‌غلتانیم و دو طرف آن را آرد اندود می‌کنیم و سپس در روغن سرخ می‌کنیم. هنگام برداشتن مرغ‌ها و قبل از گرداندن آن در آرد هر چقدر حجم بیشتری از مایع به آن چسبیده باشد بهتر است. آخر سر آرد و مایع اضافه آمده را مخلوط می‌کنیم و در روغن سرخ می‌کنیم تا دور ریز مواد نداشته باشیم.

نوشته شده در: 1403-02-08 (2 هفته 4 روز 11 ساعت پیش)

من محسن هستم؛ برنامه‌نویس PHP و Laravel و Zend Framework و پایتون و فلسک، ولی بیشتر تمرکزم روی لاراول است. این سایت را اولین بار با فلسک نوشتم ولی بعد تصمیم گرفتم آن را با لاراول نیز پیاده‌سازی کنم. هم نسخه‌ی فسلک و هم نسخه‌ی لاراول را می‌توانید روی گیت‌هابم پیدا و دانلود کنید.

برای ارتباط با من یا در همین سایت کامنت بگذارید و یا به dokaj.ir(at)gmail.com ایمیل بزنید.

پست بعدی: کشک بادمجان

در مورد این مطلب یادداشتی بنویسید.